No vida, v diskuzi před pár dny jsem psal, že případný neúspěch tohoto testovacího letu by mohl Boeingu zlomit vaz a černý scénář se pomalu naplňuje. Jsem zvědavý, jak dlouho ještě bude mít NASA s Boeingem trpělivost, ale moc dobře to pro něj nevypadá...
Odpovědět1 0
Osobně bych nepodceňoval sílu lobingu. NASA není volnotržní organizace, která na sebe musí vydělat, ale státní agentura. O jejich projektech rozhoduje spíš politika a to je oblast kde boeing má velmy silnou pozici.
Odpovědět1 0
A navíc, jak už tady bylo dříve u jiného článku napsané,
NASA chce mít v záloze dalsi loď pro případ že by SpaceX z nějakého důvodu skončila nebo musela docasne pozastavit lety a tuto funkci by v plné míře přebral Boeing
Pro Boeing to musí být opravdu trapné že je takto předstihl soukromá firma a ještě ma takový velký náskok, ale nemyslím si ze by to udelalo neco s důvěrou kterou jim NASA dává
Odpovědět0 1
ajta krajta, já myslel že mají problém s jedním ventilem .... ne že je problém se 13ti .... a že neví
to snad dřív poletí Starship na orbit (bez dokončení zakulacení dráhy)
tak uvidíme
Odpovědět1 0
Bylo by komický když by jsme za nějakou dobu četly článek, že testovací let starlineru se odkládá, protože mu blokuje dokovací port Starship (nevím zda bude vůbec dokování SS proveditelné) :-D
Odpovědět0 0
Jo to by bylo docela vtipný, věřím tomu ze do 2 let uz bude SS létat, tak uvidíme jak se s tim Boeing popere, jestli to stihne :))
A proč by dokování SS na ISS nemělo být možné ?
...to mi připomíná ze jsem chtěl najít plány interiéru SS, ze zvědavosti kolik bude mit natlakovana obytná část objem, tipuji tak 1/3 toho co má celá ISS
Odpovědět0 1
Dokovací porty pro lodě na ISS jsou co jsem zachytil jsou navrženy v rozsahu 10,000-18,000 kg. Při pokusu manevrovat s připojenou SS by to urvaly.
Odpovědět0 1
Když letadla jim kolikrát ve vzduchu vydrží taky sotva pár minut... A tohle chce dopravovat lidi až na ISS.
Odpovědět1 3